duminică, 2 iunie 2013

Colaborări... Nicolae ȘUT.


Pentru a treia oară, la sugestia prietenului Bogdan VLAD, am modificat problema. 
Mult succes!

25 de comentarii:

  1. p. hristodulo

    ASA E-N ORAS

    RăspundețiȘtergere
  2. AŞA E-N ORAŞ
    [(B)ARONEASĂ;(B)=>S]

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  3. AȘA E-N ORAȘ (BARONEASĂ; B = S)

    RăspundețiȘtergere
  4. BARONEASĂ - AȘA E-N ORAȘ.
    Bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. EU AM INCERCUIT CUVANTUL BARONEASA PT.A SUGERA PREZENTAREA UNEI IMAGINI;EMMA NICHOLSON,DE EX.
    NUMAI ASA E METAGRAMA.VA ROG MULT SA O RE- PUBL.ASA
    CUPERPETUA STIMA,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Șut, cu aceeași perpetuă stimă, o să vă rog să vă realizați problemele astfel încât să nu mai fie nevoie de intervenții ulterioare. Trebuie să amintesc faptul că, blogul nu-mi aduce bani, ba din contră îmi răpește din timpul liber dedicat altor activități, mai mult sau mai puțin prolifice. Nu cred că îmi puteți spune că nu vă pricepeți la realizarea problemelor, deoarece pe blogul domnului Ciocianu văd că sunteți autorul unor probleme demne de invidiat.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  6. AŞA E-N ORAŞ
    (BARONEASĂ;B=>S)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  7. Problema poate fi dificilă dacă n-o cunoşti pe madam :).Eu n-aş fi rezolvat-o dacă n-aş fi văzut problema şi în varianta literară, care-i mult mai simplă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cer permisiunea de a face reclamă şi pe blogul meu noului tău joc "De-a v-aţi asunselea virtual"... :))
    Ţi-am vizitat blogul, mi-am notat problema, am "rumegat-o" şi, hai să răspund... Trei pagini am căutat BARONEASĂ (pentru că uitasem titlul)... nicăieri. Reiau mai atent căutarea şi dau de răposata "Doamnă de Fier"... Abia după ce am consultat Wikipedia, am înţeles esenţa noului tău joc: informare prin schimbare! Uite-aşa am aflat că Margaret Thatcher a purtat şi acest titlu nobiliar.
    Noroc că văzusem postarea dinaintea schimbării, altfel sigur ziceam PAS!!!
    (B)ARONEASĂ - AŞA E-N ORAŞ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. !@#%$%&^&($E%^@#$^%@#%!@#$%#(^*$%^@$%!@#&*!@#$%#$&^
      Și... n-au fost înjurături, da?
      :)))

      Ștergere
    2. Nu puteai să-mi spui asta în privat?
      Acum ai deconspirat surpriza... :)))))))

      Ștergere
  9. Da, dar aşa e mură-n gură. Mai bine o puneai pe Emma Nicholson şi scriai pe poză: Emma Nicholson şi funcţia pe care o avea la UE de tot venea ea pe aici.
    BV

    RăspundețiȘtergere
  10. (bARONEASA; ASA E-N ORAs)

    RăspundețiȘtergere
  11. p. hristodulo

    cate variante mai prezentati? a fost foarte clara la prima prezentare; acum s-a ajuns la prima prezentare BARONEASA si da ca citesti "reflexiv" ASA E-N ORAS;
    ce nu este clar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost, într-adevăr foarte clară, dar autorul nu a fost mulțumit de prezentarea literară...
      :)))

      Ștergere
  12. BARONEASA(B=S)
    ASA E-N ORAS
    Lica

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, ultima poză e cea potrivită, ceea ce face ca problema să capete calificativul de foarte frumoasă!

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsurile sunt corecte și la acest joc.
    Vă mulțumesc tuturor pentru intervențiile utile și pentru postări!

    RăspundețiȘtergere