miercuri, 19 iunie 2013

Colaborări... Vasile TÎRȘOLEA.


Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Mult succes!

25 de comentarii:

  1. PE TRICĂ = PETRICĂ.
    Mi-a plăcut foarte mult jocul! Sunt curioasă de reacția domnului PĂTRĂȚICĂ.
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am reacţionat... brutal!!!
      N-am catadicsit să mulţumesc nici autorului şi nici designerului, deşi problema mi-a plăcut mult!!!
      Este, că sunt o brută? :)))
      Tu reuşeşti mereu să mă aduci la gânduri mai bune...
      Le mulţumesc acum!

      Ștergere
  2. PETRICĂ
    PE TRICĂ

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  3. P. HRISTODULO

    PE TRICA = PETRICA

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. În carne și oase!
      Doar că... oasele nu se văd. În schimb, carnea se observă... din belșug!!!
      :))))))

      Ștergere
    2. N-o să rămân mult dator... :)))))

      Ștergere
  5. PE TRICĂ; PETRICĂ (era să scriu... Pătrățică)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vorba cântecului:
      Mă cunoşteau vecinii toţi,
      EU NU TE-AM CUNOSCUT !!! :)))))

      Ștergere
  6. Nu pot să-l înghit pe Trică!!! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. PE TRICĂ
    PETRICĂ
    Mitică

    RăspundețiȘtergere
  8. PETRICA (PE TRICA)
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  9. Un joc nostim, la care protagonistul Petrică a participat cu cea mai mare plăcere. Pentru asta, îi aduc mulțumirile necesare, iar vouă vă transmit felicitări pentru răspunsurile exacte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ăsta-i doar începutul...
      Poza a făcut furori pe net! "Sexozitatea" mea a atras atenţia marilor publicaţii cu clientelă exclusiv feminină. În consecinţă, am primit o multitudine de oferte pentru pictoriale şi nu ştiu pentru care să optez... Numai tu, prietene, m-ai putea ajuta... ca impresar. Eşti angajat!!! :)))))))))))

      Ștergere