marți, 26 martie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona. ”





















Mult succes!

37 de comentarii:

  1. M-A TUNS ASEARA BINE
    MAT UN SASE ARAB IN E
    Ceva mai accesibila! Dar e frumoasa si ligamentata impecabil. Simona merita felicitari!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, Miki!
      Știu că v-am obișnuit numai cu probleme frumoase și destul de grele, dar, din când în când, mai merg și de astea mai accesibile.
      Felicitările ajung la Simona, iar felicitările ei, direct la tine!

      Ștergere
  2. MAT-UN-ŞASE-ARAB-ÎN-E
    M-A TUNS ASEARĂ BINE
    Aşa cum am prezentat-o în comentariul meu de aseară (când am fost tuns bine :))!), problema este, într-adevăr, mai uşurică, dar tot la standardele de care este recomandată Simona. Şi ca să parafrazez un "celebru" citat... "tandemul de marţi" oferă momente binevenite de respiro dezlegătorilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut, Petrică!
      Iar de standarde, nu are rost să vorbim, da? La Simona sunt mereu ridicate.
      Tandemul de marți, îți aduce mulțumiri pentru cuvintele frumoase.

      Ștergere
  3. M-A TUNS ASEARA BINE (mat-un-sase-arab-in-e)
    E binevenit si cate un moment mai relaxant, Simona ne-a obisnuit cu jocuri foarte solicitante. Asa, o simtim mai "de-a noastra", adica macar uneori mai "pamanteana". Poate ca am exagerat un pic cu caracterizarile de mai sus. Felicitari!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahahaha...
      Edip, de multe ori, e bine să mai și exagerăm. Dar, în aprecieri, nu în critici și cârcoteli.
      :))))

      Ștergere
  4. lat un sase arab in e = l-a tuns aseara bine

    p.s. Iei! Felicitari Simona pentru idee si tie Claudiu pentru gazduirea problemelor aici! (evident ca ma bucur ca a iesit solutia, dar meritul tot va apartine :D )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, dragă Claudia!
      Stai liniștită, că meritul este și al tău, mai ales că ai ales să nu renunți.

      Ștergere
  5. M-A TUNS ASEARĂ BINE.
    SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
  6. m-a tuns aseara bine
    mat-un-sase-arab-in-e
    Mi-a placut, a fost mai usoara ca de obicei.
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
  7. MAT UN ȘASE ARAB ÎN E = M-A TUNS ASEARĂ BINE.
    Și pe mine! Dar i-am lăsat și bacșișul destul de gras. De data asta se pare că doamna nu ne-a mai stors ultimul neuron din creieri.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și totuși, nu vrei să semnezi și tu măcar un mesaj lăsat aici?
      Pot să-ți spun Mircea?
      :)))

      Ștergere
  8. MAT UN ȘASE ARAB ÎN E = M-A TUNS ASEARĂ BINE.
    Și pe mine! Dar i-am lăsat și bacșișul destul de gras. De data asta se pare că doamna nu ne-a mai stors ultimul neuron din creieri.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata, acum mi-am dat seama!
      Tu ai răspuns și mai devreme, dar ca anonim. E un lucru foarte curios, mai ales că este aceeași oră, același minut, dar la primul comentariu nu apare numele.
      Se întâmplă ceva, dar nu ști exact ce.
      :)))

      Ștergere
  9. M-A TUNS ASEARA BINE
    MAT UN SASE ARAB IN E
    Ghidusa ca formulare si ligamentata "brici", ca toate problemele Simonei.
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  10. MAT UN SASE ARAB IN E = M-A TUNS ASEARA BINE.
    IN SFARSIT AM REUSIT O DEZLEGARE FARA AJUTOR. FOARTE FRUMOASA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări, SyroL, pentru dezlegarea fără cusur!
      Mulțumirile noastre, îți revin pentru aprecierile aduse problemei.

      Ștergere
  11. M-a tuns aseara bine (mat-un-sase-arab-in-e)
    Cand rezolv o problema mai usor de dezlegat a Simonei parca... e ceva in neregula. M-am obisnuit sa transpir la problemele sale. Dar e ligamentata fara cusur, suna bine si... ce sa mai spun? Ca o felicit!
    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am observat la mai mulți dezlegători. Cum dau de o problemă mai ușoară de-a Simonei, imediat li se pare că e ceva în neregulă. Dar nu e așa. Vă garantez!
      De fapt, pentru mine, Simona rămâne un colos al enigmisticii, indiferent de ce probleme propune spre publicare.
      Felicitările au ajuns deja la ea, iar mulțumirile la tine, Vâlceanu!

      Ștergere
  12. La fel ca-n copilărie,
    Nu merge la frizerie...
    Şi Simona spune:,,Gata,
    Iar M-A TUNS ASEARĂ TATA!''...


    ...Care-i astfel explicată:
    MAT-UN-ŞASE-ARĂTATĂ.
    Sper ca dezlegarea dată
    Să nu fie eronată!

    Oricum,cât mă mai gândesc.
    Sănătate îi/vă doresc!

    Emil DAMIAN








    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Deşi îmi lăsasem spaţiul... gol,
      Din motive de protocol
      N-am putut să mai revin...
      Bravo! nu pot să mă abţin.

      Emil DAMIAN

      Ștergere
    2. Interesantă abordare! De fapt, asta ar putea fi tratată într-o problemă separată, în care apare doar un 6 mat.
      Mulțumim pentru urări!

      În problemă v-am redat,
      Mai mult decât un 6 mat.
      Era E-ul ce-nghițea,
      Șasele în burta sa.

      :))))

      Ștergere
  13. M-A TUNS ASEARA BINE
    Nu e una dintre numeroasele probleme "de gabarit" ale Simonei (trebuie sa mai "respire" si ea, ca si noi, dezlegatorii), dar curgerea fireasca a solutiei si ligamentarea perfecta se incadreaza in nota caracteristica a acestei autoare de exceptie. Felicitari!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amethist, este binevenit în orice clipă și câte un ”respiro”, ca să ne putem încărca și unii, dar și ceilalți, bateriile.
      Felicitările tale sunt deja în curtea Simonei. Din partea ei, către tine, tocmai au plecat mulțumirile.
      :)))

      Ștergere
  14. m-a tuns aseara bine
    Ingenioasa, dar mai accesibila. Ne-am obisnuit cu jocuri mai grele sub semnatura Simonei. Cu siguranta vor mai veni...
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranță, Marius!
      Am ceva în așteptare, dar, cred că o să o public peste 2 săptămâni, da?
      :))))

      Ștergere
  15. L-A TUNS ASEARĂ BINE (LAT-UN-ŞASE-ARAB-ÎN-E)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  16. Revenire: cred că cifra 6 e mai curând MATĂ decât LATĂ. Deci voi da încă o soluţie, mai coreCTĂ, zic eu:
    M-A TUNS ASEARĂ BINE.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faptul că ați revenit, mă bucură enorm! Inițial, când am primit răspunsul, am dat fuga peste problemă să văd dacă l-am făcut mai lat decât era necesar. Dar, se pare că v-ați dat seama.

      Ștergere
  17. MAT UN ŞASE ARAB ÎN E = M-A TUNS ASEARĂ BINE
    Ingenioasă, ca orice problema a Simonei.
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  18. Văd că nu a răspuns nimeni până acum. Să încerc eu:

    I-A TUNS ASEARĂ BINE
    (IAT-UN ŞASE ARAB ÎN E)

    Bogdan VLAD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, Bogdane, au fost mai multe răspunsuri, dar le-am mai lăsat la adăstat. Și bine am făcut!
      Ce-mi place în schimb, este interpretarea ta inițială. Cu o literă schimbată, a transformat-o puțin. Eu îl admit ca pe un răspuns corect.

      Ștergere
  19. Încă un joc de-al Simonei cu o sumedenie de răspunsuri corecte. Felicitările și mulțumirile tandemului de marți Simona-Claudiu, vă aparțin. Pâna marțea viitoare, când ne vom reîntâlni cu o nouă problemă de-a Simonei, vă invit să dezlegați problemele postate pe blogul meu, pentru că prietenul Petrică, fiind catolic (dar nu mai catolic decât Papa :)) ), își sărbătorește în acest sfârșit de săptămână Paștele, motiv pentru care, postarea lui obișnuită de vineri, va apărea abia luni.
    Până la o nouă revedere, vă urez toate cele bune și dezlegări cât mai multe.

    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am citit precizarea asta, că începusem să mă impacientez. Nu ştiam ce e cu Petrică, fiindcă n-a mai apărut de marţi.

      B. VLAD

      Ștergere