marți, 26 martie 2013

Biverb 102.


















Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Mult succes!

23 de comentarii:

  1. Olanda-România (Olan dă, roman ia)

    Frumoasă ideea!

    RăspundețiȘtergere
  2. OLAN-DĂ/ROMAN-IA
    OLANDA - ROMÂNIA (1-1) unul dă, unul ia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ete nah...
      Da' flori nu vrei? (așa sună o vorbă din cartier)...
      :)))
      Petrică, de unde atâta speranță pentru un nenorocit de 1-1, când ungurii, slabi și ei, ne-au dat 2 bucățele?
      Să zicem mersi, că nu ne-au mai dat batavii vreo 3...
      :)))

      Ștergere
  3. OLAN DA, ROMAN IA
    OLANDA - ROMANIA

    Poate era mai potrivit daca "tranzactia" ar fi avut loc la un stand de carti, decat pe o taraba cu legume, in piata. Dar e doar o parere neinsemnata, asa am simtit eu, de aceea v-am scris.
    Cu stima,
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, Doru!
      Dar tu crezi că am găsit o poză cu intelectualul (a), care să întindă mâna la librărie după un roman?
      Neee.... n-ai să vezi!
      :)))

      Ștergere
  4. p. hristodulo

    olan da roman ia = olanda - romania

    RăspundețiȘtergere
  5. OLANDĂ ROMANIA
    (OLAN-DĂ/ROMAN-IA)
    Frumos şi inedit,instantaneul!
    Felicitări,atât autorului,cât şi... fotografului!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt și autorul, tot eu și fotograful, deci, vă mulțumim amândoi!
      :)))

      Ștergere
    2. P.S.
      Răspunsurile la comentarii sunt pe post de pamflet. Tratați-le ca atare.

      Ștergere
  6. olanda-românia (olan-dă, roman-ia);

    simpatică ideea și prezentarea! fecicitări tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa cum i-am răspuns și domnului Damian, noi doi vă mulțumim!
      Cine? Cum cine? Eu cu mine!
      :)))
      Glumeam, evident!

      Ștergere
  7. Îmi mențin părerea că predomină fotbalul pe blogul tău.
    OLAN DĂ - ROMAN IA = OLANDA - ROMÂNIA.
    Mi-ar fi plăcut ca tranzacția să aibă loc la un magazin de bricolaje. Sau la o librărie. În orice caz schimbul de marfă e inedit.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Petrică spunea cu câteva luni în urmă că e ”blogoferma” la mine în curte. Acum, vii și tu și spui că e ”liga lu'Mitică”. Cine vă mai înțelege?
      :)))

      Ștergere
  8. OLANDA -ROMÂNIA /OLAN-DĂ/ROMAN - IA/

    RăspundețiȘtergere
  9. OLANDA-ROMÂNIA OLAN-DĂ-ROMAN-IA)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  10. OLAN DA- ROMAN IA= OLANDA ROMANIA.
    IL ASCULT ACUM PE DUMITRU DRAGOMIR,CARE PLANGE DE NERVI....
    EU NU MAI AM CE ZICE.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am auzit și eu!
      Dar, eu am o vorbă:
      ” DUPĂ LUPTĂ, MULȚI VITEJI SE ARATĂ”, așa că...
      :))))

      Ștergere
  11. OLAN DA ROMAN IA
    OLANDA ROMANIA
    Lica

    RăspundețiȘtergere
  12. Și acest joc a avut răspunsurile corecte.
    Aceleași mulțumiri, pentru participare la joc!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Problema asta ar putea avea şi un epilog, intitulat ”Repetiţie finală” cu soluţia

    OLANDA DĂ, ROMÂNIA IA.

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahahaha...
      Corect, Bogdane!
      Merge făcută și fără să fim bălbâiți...

      Replica ta e tare de tot!

      Ștergere