vineri, 22 martie 2013

Colaborări... Emil DAMIAN.




















Mult succes!

10 comentarii:

  1. BA T ALBA...= BATAL BA... .......
    O SA MAI CAUT. CE-A FOST USOR AM DEZLEGAT. RESTUL E DE STUDIAT. ASTEPT AJUTORUL...
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ufffffffff...!!!
    BA-T-ALB/A-LÂNGĂ-T-ESTE
    BATAL, BĂLAN GĂTEŞTE
    Ştie şi să scoată peri albi, Diamant, ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu că nu ți-ar fi scos și alții, Petrică...
      Și, ca să te pun în temă, te anunț că mai are probleme de acest gen la mine. Deci, vor mai fi situații, în care nu va lipsi acel ”Uffff...!!!”
      :))))))

      Ștergere
  3. Asta sună a chef de băut, mai ales după mâncarea copioassă....
    BA T ALBĂ LÂNGĂ T ESTE= BATAL BALAN GATEȘTE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A scris cineva despre pastramă de berbecuț? Aaaa... ai dedus tu asta? Într-adevăr, după pastrama de berbecuț merge un vin alb, sec...
      :))

      Ștergere
  4. Phuah!
    Asta-i o problemă demnă de comparat cu altele de-ale doamnei Simona Florea. Adică e grea!!!
    Ba T albă lângă T este = Batal Bălan gătește.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahahaha...
      Deja sunt obișnuit cu exteriorizarea ta.
      În fine, dacă i-ai dat de cap, e un lucru bun, nu?

      Ștergere
  5. PANA LA URMA I-AM DAT DE CAP. DAR GREU DE TOT.
    BA T ALBA LANGA T ESTE= BATAL BALAN GATESTE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă bucur că n-ai renunțat, SyroL!
      Ți-am mai spus și altădată, te caracterizează perseverența.

      Ștergere
  6. Felicitări, dragilor, pentru postările corecte!
    Într-adevăr, a fost o problemă dificilă, dar din postura mea (de co-autor), mi s-a părut lejeră. Probabil aș fi spus altceva, dacă eram simplu dezlegător.

    RăspundețiȘtergere