marți, 26 martie 2013

Metagramă-triveb 1.















Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Mult succes!

23 de comentarii:

  1. SI IATA SI REALITATEA CRUDA....
    PATRULATER+ O= PATRU LA ZERO.
    PROMPT CA DE OBICEI.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. PATRU LA ZERO (PATRULATER - O; T = Z)

    RăspundețiȘtergere
  3. PATRU LA ZERO.
    (PATRULA(T)ER+O)
    Este foarte reuşită realizarea şi consider că este o inovaţie.
    Felicitări!

    Emil DAMIAN


    P.S.
    Pentru că este,totuşi,un triverb,cred că ar trebui ,,botezat'' ca atare:Triverb-metagramă cu incastru...1!Nu este o critică,ci doar o sugestie.

    E.D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Nu consider că e o critică, ci o observație pertinentă. Dar, eu zic că inovația mea e intitulată bine, deoarece transformarea se face dinspre metagramă spre triverb și nu invers. De fapt, cred că ar fi fost suficient, dacă aș fi dat triverb, pentru rezultatul final. Dar eliminam metagramarea literei T și nu e bine. Incastrul putea fi adăugat oriunde.
      :)))

      Ștergere
    2. PĂRINŢII...

      Părinţii îşi botează
      Copiii,aşa cum doresc,
      Deşi unii se ghidează
      După cum naşii doresc!

      Răspunsul dv. îmi dă parţial dreptate!Aţi avut tentaţia să scrieţi TRIVERB(trei cuvinte!).Era,şi este,normală tentaţia,avâd în vedere că METAGRAMA este traspunerea în enigmistică a METATEZEI din lingvistică care este ,, modificare fonetică prin schimbarea locului sunetelor sau silabelor DINTR-UN CUVÂNT''.

      Fiind şi părinte,şi naş nu aţi avut probleme cu alegerea celor două nume ale copilului şi nici cu ordinea lor!
      Să auzim de bine şi ,,botezuri''cât mai multe!

      Emil DAMIAN

      Ștergere
    3. E prea târzie ora ca să mai răspund în versuri, dar, oricum, mulțumesc!

      Ștergere
  4. p. hristodulo

    patrulater + o = patru la zero!
    daca era patru la unu cum mai reprezentati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Căutam cumva patru glorii de-ale olandezilor, gen Gullit, Van Basten, Rijkaard, iar la noi pe Hagi, toți în teren sau la o masă, și gata problema...
      :))))

      Ștergere
  5. PATRU LA ZERO. Ruşine! Mi-a venit în minte o epigramă: DE NECAZ
    Sunteţi slabi că-mi faceţi milă,
    Doar cu mintea la parale.
    Cu-aşa echipă-ntrebi în silă:
    Cum să -i trimiţi la MONDIALE?
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superbă epigramă!
      Din păcate, nu schimbă situația punctajului României în bine.

      Ștergere
  6. PATRULA(T)ER-O
    PATRU LA ZERO
    Lica
    Faina! Pacat de rezultat.

    RăspundețiȘtergere
  7. patrulater = patrulaZer + o = patru la zero

    RăspundețiȘtergere
  8. PATRULAtER + O
    PATRU LA ZERO.
    Magnifică interpretare! Adevărul e că o merita arogantul...
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt, eu am râs doar de rezultat. Pentru arogant, mai pregătesc eu ceva...
      :))))
      Mulțumesc!

      Ștergere
  9. De ce ai ţinut să ne mai amărăşti şi după... cu exactitatea ta matematică? Eu refuz să răspund la această problemă, sunt deja scârbit de PATRU LA ZERO ăla din PATRULATERul de pe Amsterdam Arena... Bleahhhhhh!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu v-am amărât? Piți a făcut-o...
      Piți și gașca lui.
      :)))))))

      Ștergere
  10. Patrulater - T + Z + O = Patru la zero.
    Dureros dar frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Sincer, ca orice român, am încercat să fac haz de necaz.
      :))))

      Ștergere
  11. Răspunsuri corecte.
    Vă mulțumesc tuturor pentru postări!

    RăspundețiȘtergere