marți, 26 martie 2013

Colaborări... Lică MĂDĂRAȘ.


















Mult succes!

16 comentarii:

  1. BATAvI = BAT AzI.
    Ideea e bună. Poate că era de adăugat o luptă de-a batavilor pe câmp. Ar fi redat mai frumos esența bătăii pe care încercăm să le-o administrăm.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai era nimic de redat, George!
      Am luat-o și cu asta basta!
      :)))

      Ștergere
  2. BAT AZI?
    (BATAVI,V=Z)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  3. BATAVI= BAT AZI.
    SE PARE CA NU A FOST ASA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu!
      Chiar a fost mai urât decât ne așteptam. Bine, nu cu toții, pentru că eu am zis că se termină 5-2.
      :)))))

      Ștergere
  4. p. hristodulo

    BATAVI - BAT AZI - (mingea)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau ca am fost atat de optimist...
    Era mai potrivit"baietii lui Van Gaal"
    Lica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era și firesc așa, dar n-am vrut să vă stric plăcerea de a crede, până la finalul jocului în ”pământul de flori” din echipa lui Piți.
      :))))

      Ștergere
  6. Răspunsurile sunt corecte, dar din păcate nu au căzut pe ceea ce s-a întâmplat în meciul cu pricina.
    Vouă vă mulțumesc pentru participare la joc, pe ei îi trag la răspundere...
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Problema e corectă, titlul e greșit ( mergea unul de genul
    Ce fac olandezii cu băieții lui Piți)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod normal, ăsta ar fi fost titlul. Dar autorul, a tras nădejde și când era 3-0 pentru batavi.
      :))))

      Ștergere