sâmbătă, 23 martie 2013

Colaborări... George ȘTEFAN.


















Mult succes!

12 comentarii:



  1. CUM AM AJUNS LA...FLORIN SALAM

    De-aur ori de-argint,odată,
    Moneda ,ce-i prezentată,
    M-a mirat,de bună seamă,
    Văzând-o că-i de...aramă!

    ,,Totuşi,nu e arămie!''
    Mi-am zis:,,Oare ce să fie?''
    Căci,privind-o înc-o dată,
    Părea că-i marmorată...

    Mi-am zis,iarăşi:,,Să nu disperi,
    Pe un blog prieten,parcă ieri,
    Ceva similar apare!''
    Şi-am ajuns la dezlegare!

    EmilDAMIAN

    P.S.
    Felicitări,autorului şi celui ce a...bătut moneda!
    E.D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema de v-a scos albi peri,
      E primit-o acum trei seri.
      Și cu puțin timp pierdut
      Am transformat-o-n ce-ați văzut.

      Mulțumirile vin din partea amândurora!

      Ștergere
  2. Florin Salam.
    O interpretare foarte nostimă. Haios chiar!

    RăspundețiȘtergere
  3. PE ASTA N-AM GUSTAT-O.
    FLORIN SALAM.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulțumesc pentru răspunsurile postate!

    RăspundețiȘtergere