marți, 19 martie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona! ”













Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Mult succes!

45 de comentarii:

  1. A ajuns Badea Cârțan cu carul la arabi? Și mai e și așteptat pe deasupra de conul emir. Asta-i o problemă dintre cele mai dificile. Dar am dezlegat-o, chiar dacă nu mi-am revenit după băuta de aseară. Dacă nu-i corect ce spun eu pe aici, nu publici comentariul.
    HĂIS PALAT, EMIR CEA;
    HAI SPALĂ-TE MIRCEA!
    Dacă e așa cum am scris eu, n-am decât să felicit echipa de năstrușnici. Vă știți voi mai bine. Dacă nu e așa, tot vă felicit.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu!!
      Câta... romanul!
      :))))
      Mulțumim pentru comentarii, George, dar și pentru urări!

      Ștergere
  2. spala-ti manile !palat iman

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arpi, așa cum îți spunea și prietenul Pătrățică, problemele Simonei sunt mult mai complexe. Îți trebuie mult antrenament, pentru a le da de cap. Îți doresc să reușești în cele din urmă, să gândești complex, așa cum o face și Simona.

      Ștergere
  3. HAI SPALĂ-TE MIRCEA!

    E năstruşnică rău!

    Bogdan VLAD

    RăspundețiȘtergere
  4. HAI SPALA-TE MIRCEA!
    SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Silviule, se pare că nu te dezminți. Ești foarte... scurt! Și foarte cuminte! Nu tu o cârcoteală, o bla-bla-bla-ciune, nimic?
      :))))

      Ștergere
  5. HAI, SPALA-TE, MIRCEA!
    hais - palat - emir - cea
    Am ramas masca. Doamne, nu pot sa-mi revin! Cum se nasc in capul Simonei asemenea fantasmagorii (nici nu stiu cum sa le numesc)?!!!
    Felicitari nesfarsite pentru amandoi!
    Cu stupefactie,
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum, dacă tot aveți starea asta, o să încercăm să v-o păstrăm, nu de altceva, dar ar fi păcat să nu aveți și în continuare aceleași simțiri.
      Mulțumirile sunt nesfârșite, din partea amândurora!

      Ștergere
  6. HAI,SPALĂ-TE,MIRCEA!
    (HĂIS-PALAT/EMIR-CEA)
    Extraordinar!
    Felicitări autoarei şi...fotografului!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atât autoarea, cât și fotograful-pictor-desenator-rebusist-glumeț... Clau-gol (ideea unui prieten), vă mulțumesc!
      :)))))

      Ștergere
  7. NU CRED CA ARE ROST SA-TI MAI SPUN DESPRE INDICATIILE PRIMITE. NU MULTE,DAR ESENTIALE. ADICA CE SA CAUTE UN CAR IN DESERT? ASADAR SOLUTIA PARE A FI SIMPLA(ACUM),CACI CU 2 ORE IN URMA NU ERA.
    :D
    HAIS PALAT, EMIR CEA= HAI SPALA-TE MIRCEA!
    NU MAI POT ADAUGA MULTE CUVINTE,DAR FELICITARILE VA APARTIN. SI IDEEA SI ILUSTRAREA IDEII SUNT PE MASURA. FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  8. HAI SPALA-TE MIRCEA!
    HAIS PALAT,EMIR CEA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, iată-te printre dezlegătorii unei probleme complexe. O multitudine de felicitări pentru reușită, au plecat chiar acum câtre tine!
      :))

      Ștergere
  9. HAIS PALAT/EMIR CEA = HAI, SPALA-TE, MIRCEA!
    Este bestială (scuze!), dar nu ma pot abtine sa nu scot exclamatii.
    Nu-mi amintesc sa fi vazut vreodata o asemenea problema. Felicitarile mele se indreapta spre amandoi "artizanii" problemei, cum bine s-a exprimat cineva la un joc anterior (parca tot al Simonei, daca-mi amintesc bine)
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Admit că este bestială (nici eu nu mă pot abține)! Cineva, un prieten drag, îmi spunea că asta e betonul betoanelor în materie de enigmistică, dacă o redau pe măsura ideii. Se pare că am reușit!
      Mulțumirile vin de la ambii artizani, în egală măsură!

      Ștergere
  10. HAI, SPALĂ-TE, MIRCEA ! - HĂIS-PALAT / EMIR-CEA.
    Hahaha, ingenioasă ideea cu plasamentul... ca pe uliţă. Amu' te-ntrebi: ce cată ţăranu' român în audienţă la Înălţimea-Sa?! Poate semnează vreun contract pentru biogazul din băligarul bidiviilor, dacă i-o seca ăluia puţul...

    RăspundețiȘtergere
  11. HAIS PALAT/EMIR CEA
    HAI SPALA-TE, MIRCEA!
    Parerea mea e ca Simona e fenomenala. Ce minte are, dom'le! Va felicit pe amandoi pentru lucratura!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Liviule!
      Și, da, consimt fenomenalitatea Simonei!
      :))))

      Ștergere
  12. - HAI, SPALĂ-TE, MIRCEA!

    Ce bine că nu mă cheamă Mircea!
    Închinare genialității enigmistice SIMONA FLOREA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeeeee..., bun venit printre dezlegătorii blogului, domnule Nicu!
      Te mai aștept și cu alte ocazii, și de ce nu, cu idei gata de a fi postate, ok?
      Plecăciunile au ajuns și la Simona, care a schițat deja un zâmbet de mulțumire.
      :)))

      Ștergere
  13. HAI, SPALĂ-TE MIRCEA!
    (HĂIS - PALAT, EMIR - CEA)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ești Mircea?
      Nu, sunt sigur că nu! Dar, pe viitor, ar fi bine să apară și un nume sub postare, că nu strică. Știu și eu cui îi adresez vorbele pe care le postez ca răspuns.
      :)))

      Ștergere
  14. HAI, SPALA-TE MIRCEA!
    HAIS PALAT, EMIR CEA
    Foarte inspirata, geniala as spune, fara exagerare! Felicitari vi se cuvin amandurora.
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba, chiar nu văd exagerare, Sandule! E adevărat!
      Mulțumirile amândurora, ți se cuvin!

      Ștergere
  15. MĂI, CALCĂ-LE ARABUL!, ar fi spus un israelian văzând această imagine...
    Eu, neutru, zic aşa:
    HĂIS-PALAT/EMIR-CEA
    HAI, SPALĂ-TE MIRCEA
    Şi mai zic că dacă pe Anonimul care ne răspunde pe bloguri îl cheamă Mircea, precis nu ne mai vizitează... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Israelitul respectiv ar fi neam cu Arpi? Că el mai vede așa problema...
      :))
      Uită-te mai sus, că anonimul presupus a și intrat. Eu, la fel ca tine, am crezut că-i Mircea!
      :)))))

      Ștergere
    2. israelitul?...:)) asa radeti de mine?:)) ...eu am gresit asa ...o problema de-a domnului Patratica, mai demult...si acu ....ma tine-ti minte nu?:)






      Ștergere
    3. Dana, nici pe departe ideea de a râde de tine, sau de a face mișto de un cuvânt oarecare.
      În ceea ce privește cuvântul ISRAELIT, aș spune că e o discuție simplă. Chiar dacă orice dicționar îl dă pe IZRAELIT ca și cuvânt de bază, iar pe celălalt ca ”scris și...” (adică, un fel de variantă colorată), vă anunț că s-a strecurat o greșeală, undeva la predecesorii noștri. Numele orașului plin de creștinism este ISRAEL, și nu IZRAEL. În plus, orice dicționar, are ca proveniență pentru cuvântul IZRAELIT, chiar ”francezul israélite”.
      Așadar, ... alte discuții sunt de prisos.

      Ștergere
    4. nu ma suparam chiar daca era adevarat. ma amuza doar coincidenta cu ....o problema gresita de mine ,pe blogul domnului Patratica....cand am gast solutia:,,atlet din Israel:) si atletul respectiv era african de la o posta:)
      E, ok... oricum.:))

      Ștergere
  16. HAI, SPALĂ-TE MIRCEA! (HĂIS, PALAT,EMIR,CEA)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  17. HAIS PALAT, EMIR CEA = HAI SPALA-TE, MIRCEA!
    Ce minuni produce mintea Simonei! Am mai spus-o si pe alt blog, jongleaza cu cuvintele acestei limbi ca un scamator (cred ca nu este femininul acestui cuvant). Dar si prezentarea e muncita, fara dvs. aceasta ghidusie S. F. n-ar fi ajuns la noi. Va felicit!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minuni minunate produce mintea Simonei.
      :)))
      Într-adevăr, prezentarea a fost muncită, dar cum spuneam și în alte comentarii, o asemenea problemă cerea o imagine pe măsură!
      Și ție, Edip, îți mulțumim!

      Ștergere
  18. HAIS PALAT EMIR CEA
    HAI SPALATE MIRCEA
    Lica
    SUPER!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergea chiar și:
      SUPERCALIFRAGILISTIEXPIALIDOCIUS, nu?
      :))
      Mă bucur că ți-a plăcut, domnule Lică!

      Ștergere
  19. hai, spala-te, Mircea!
    HAIS palat/emir CEA
    O nebunie de problema! Felicitari "echipei" ce ne-a daruit-o!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Echipa de serviciu, îți mulțumește, Aurele!
      Într-adevăr, e o nebunie ”nebună”, dar BUNĂ tare!
      :))

      Ștergere
  20. M-am dumirit destul de greu ce-i cu carul cu boi prin lumea araba dar am dedus din titlu ca e un indemn, deci "hai" si apoi mi-am amintit chestia cu hais si cea. HAIS PALAT< EMIR CEA adica SPALA-te Mircea. E "buna di tat" problema asta.
    Leon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leon, admir prezența de spirit, fapt pentru care îți transmit și ție, mulțumirile echipei.

      Ștergere
  21. Phuah!
    Am întors problema asta pe toate părțile. Cred că am separat și răsseparat fiecare bob de nisip din deșertul ăla, chiar dacă îmi sărea în ochi carul cu boi. În cele din urmă iată și rezolvarea:
    Hăis palat, emir cea = Hai spală-te Mircea!
    Sincer,cred că e cea mai tare problemă de până acum. Cel puțin așa o percep eu.
    Stimată doamnă Simona și domnule Claudiu, meritați felicitări cu carul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E betonul-betoanelor, așa cum mi s-a mai spus și cum am repetat și eu.
      Felicitările, după cum se pare, Radule, ne vin înapoi cu carul plecat la arabi, nu?
      :)))))
      Uite, ca să fie reciproc, îți mulțumim cu căruța, da?
      :)))))

      Ștergere
  22. Dragii mei, nu mă pot exprima în cuvinte, cât de mulțumit sunt pentru multitudinea de răspunsuri corecte, de felicitările pe măsura problemei și a realizării ei, de senzațiile de uimire pe care le-a produs ”echipa”, cu minunăția de mai sus. Vă felicităm din tot sufletul și vă mai așteptăm și cu alte ocazii, la fel de fel de probleme lucrate în acest tandem. Dar, până marțea viitoare, vă invit pe blogul prietenului Pătrățică, unde tandemul Simona-Petrică va mai pregătit o surpriză, că doar e vineri, nu?
    La bună revedere, dragilor!

    RăspundețiȘtergere