luni, 4 martie 2013

Colaborări... Jancodja NICULAE.


































Mult succes!

22 de comentarii:

  1. STEAUA FĂRĂ NUME
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  2. STEAUA FARA NUME




    In acest sezon e de RENUME

    RăspundețiȘtergere
  3. STEAUA FARA NUME
    Lica MADARAS

    RăspundețiȘtergere
  4. P. HRISTODULO

    STEAUA FARA NUME

    RăspundețiȘtergere
  5. STEAUA FARA NUME, evident!
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
  6. STEAUA FARA NUME



    Gheorghe Chisar

    RăspundețiȘtergere
  7. Steaua fara nume
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  8. STEAUA FARA NUME

    RăspundețiȘtergere
  9. STEAUA FĂRĂ NUME
    Mă întreb de ce n-or fi scris clasicii ăştia şi despre Rapid? Din câte ştiu, o bună parte din acţiunea acestei piese are ca loc de desfăşurare... gara!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum n-au scris?
      Este ceva de genul:
      ”Trenule mașină mică,
      Unde-l duci pe Ionică...”
      N-o fi fost acel tren chiar Rapid?!
      :))))
      Glumeam!
      (sunt sigur că o să mă bombardezi acum)
      :))))))

      Ștergere
  10. Foarte, foarte reuşită problemă, felicitări autorului! STEAUA FĂRĂ NUME

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Dane!
      Realizarea și formatul actual îmi aparțin. Ideea generală, în schimb, mi-a venit de la nea Jan, care publicase o casetă tehnică, din care ștersese toate numele steliștilor. El nu voia să apară ca autor, pentru că ideea a fost a mea, dar am dorit să-l am și pe el colaborator, măcar o dată. Și iată rezultatul!
      :)))))

      Ștergere
  11. Steaua fără nume.
    Ca stelist, mă declar fascinat de realizarea de mai sus.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  12. Răspunsuri corecte, la o problemă frumoasă.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere