miercuri, 13 martie 2013

Monoverb 274.






















Mult succes!

15 comentarii:

  1. SPART-A-CU-S
    SPARTACUS
    Lica

    RăspundețiȘtergere
  2. SPARTACUS (SPART - A - CU - S)

    RăspundețiȘtergere
  3. spart a cu s = Spartacus

    p.s. frumoasa, m-am sucit un pic in jurul ei dar a meritat sa nu renunt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur foarte mult că nu ai renunțat, Claudia.
      Mulțumesc pentru aprecieri!

      Ștergere
  4. Spart A cu S = Spartacus.
    Inițial nu înțelesesem cum să citesc tema dată, dar abia după dezlegare am prins șpilul.
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi se pare o problemă dificilă, dar se pare că totuși te-a încurcat titlul.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  5. SPART- A- CU- S= SPARTACUS.
    GRELUTA PROBLEMA DAR FAINA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă spui tu că a fost greluță, eu nu te contrazic.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  6. Și la această problemă am avut parte numai de răspunsuri corecte.
    Vă mulțumesc tuturor!

    RăspundețiȘtergere