vineri, 8 martie 2013

Hipocren 92.

” Când mai joc poker, strig: ”
















Mult succes!

14 comentarii:

  1. Plânge masa.
    Alt joc foarte inspirat. Mi-a plăcut la nebunie.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersimesc, Radule!
      Au fost câteva, ce-i drept, destul de inspirate în ultima perioadă. Sper să nu mă opresc doar la cele câteva...
      :)

      Ștergere
  2. PLÂNGE MASA! (la români)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  3. PLÂNGE MASA
    Ai început să ceri bani prietenilor dezlegători?
    Asta înţeleg eu din "stagnează jocul"... :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar așa de cerșetor, n-am ajuns.
      Dar, ideea e bună! O să deschid contul SOLIDARITATEA, aici pe blog. O să-i scriu și un slogan atractiv, ceva de genul: ”EU VĂ OFER JOCURILE. DAȚI ȘI VOI O CAFEA?”
      Evident că nu câte un pachet la fiecare joc, dar la un calup de 2-3-4 jocuri să fie acordat prețul unei cafele la dozator.
      :)))))
      Atunci să te ții bine. Să vezi cum vor apărea jocurile... sau cum vor dispărea dezlegătorii.
      :)))

      Ștergere
  4. P. HRISTODULO

    PLANGE MASA

    RăspundețiȘtergere
  5. PLAMGE MASA.
    VAD CA AI ALES NUMAI FEMEI.SI BAIETII PLANG CATEODATA.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  6. PLÂNGE MASA.
    Mi-e dor de o partidă de poker cu prietenii. În ultima perioadă nu am făcut decât partide de golit halbe. S-a lăsat cu burtă.
    ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La tine presupun, nu la vreo amică, da?
      :)
      Păi, e mai bine că s-a lăsat cu burtă. Bine că nu s-a lăsat cu bătaie, că era mult mai grav.
      :)))

      Ștergere
  7. Un alt joc, plăcut, cu răspunsuri corecte.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare și pentru comentariile făcute.

    RăspundețiȘtergere